Curs valutar

4.5680 RON


4.0093 RON


5.1744 RON


1.4823 RON

Recomandările Gazetei
Evenimente locale, concerte, teatru, expoziții, filme, cărțiNewsletter
Ultimele comentarii
Teo pe 03.03.2025 la 10:43
O idee excelenta, demararea acestui demers!
Felicitari, Gazeta!
bonta emese pe 29.02.2024 la 09:22
Domnilor ziaristi, sunteti intr-o grava eroare din nou, sunt in muzeu de pe vremea lui Ceausescu, domnul Alexa 

G. Buju pe 16.01.2024 la 01:04
Felicitari lui !
Bun si de cinste Morosan !!
De mirare e ca polutucii din acelashhh aluat moroseni nu fac 

Pompiliu Barbu pe 14.11.2023 la 16:08
Un om deosebit! De ar face fiecare roman pe sfert din ce a facut acest om Romania ar fi departe!

Marţi , 8 Februarie , 2011
Mercedes-Benz Romania premiaza compania ATP Exodus
* Cultivarea si recunoasterea performantei serviciilor After-Sales: o prioritate pentru Mercedes-Benz Romania
* „Premiul de Excelenta in Servicii After-Sales" si „Diploma de Excelenta in Servicii After-Sales" – acordat de Mercedes-Benz Romania Centrului Autorizat de Service ATP Exodus * Orientare catre client: 125 de ani de inovatie, calitate si standarde remarcabile
La finalul anului 2010, Mercedes-Benz Romania a recunoscut si premiat excelenta in ceea ce priveste calitatea remarcabila a serviciilor After-Sales pentru primele cinci centre din Romania. Printre acestea si ATP Exodus Mercedes-Benz din Baia Mare a fost distinsa cu
„Premiul de Excelenta in Servicii After-Sales" si „Diploma de Excelenta in Servicii After-Sales" pentru anul 2010 in baza rezultatelor obtinute.
Festivitatea de premiere a avut loc in cadrul unui eveniment dedicat exclusiv retelei Mercedes-Benz Romania, premiile fiind inmanate de catre Michael Grewe - CEO si Presedinte Mercedes-Benz Romania si Philipp Hagenburger - After-Sales Manager Mercedes-Benz Romania, domnului Mircea Cirt - Director General ATP Exodus.
Serviciile After-Sales au la baza cultivarea continua a performantei si calitatii produselor originale Mercedes-Benz, pregatirea ireprosabila a personalului, orientarea catre client, dar si 125 de ani de inovatii din momentul in care visul lui Karl Benz, acela de a crea primul automobil din lume, a devenit realitate.
,,Motto-ul The best or nothing a ghidat de peste 100 de ani munca, aspiratiile si rezultatele celor care stau in spatele marcii Mercedes-Benz. In acest sens, activitatile de After-Sales nu fac exceptie: performantele si calitatea serviciilor desfasurate de Centrele Autorizate au reflectat acest standard neschimbat si in 2010, prin intermediul partenerilor nostri de incredere", a declarat Philipp Hagenburger, After-Sales Manager Mercedes-Benz Romania.
Achizitia autovehiculelor Mercedes-Benz reprezinta doar inceputul relatiei dintre marca germana si client. Astfel, in 2010 responsabilitatea fata de posesorii Mercedes-Benz si comunitate, excelenta serviciilor si ofertele competitive au trasat linia activitatii de After-Sales. Campanii precum testul gratuit de lumini pentru toate autovehiculele Mercedes-Benz, ofertele de pachete cu piese originale Mercedes-Benz sau sezonul WOW propus prin intermediul noilor anvelope si roti complete, au reprezentat programe special create pentru clientii Mercedes-Benz din zona de Nord Vest a tarii.
Comentariile celorlalți
Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.
Comentează acest articol
Adaugă un comentariu la acest articol.