• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Miercuri , 20 Octombrie 2021

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Miercuri , 5 Ianuarie , 2011

Inspectoratul Scolar si Casa Corpului Didactic implementeaza in Maramures PROIECTUL POSDRU

,,Competenta, profesionalism i dimensiune europeana prin integrarea TIC in actul educational” FONDUL SOCIAL EUROPEAN Investeste in oameni! Axa prioritara 1 „Educatia si formarea profesionala in sprijinul cresterii economice si dezvoltarii societatii bazate pe cunoastere” Domeniul major de interventie 1.3. „Dezvoltarea resurselor umane in educatie si formare profesionala” Redefinirea complexa a rolului cadrului didactic in societatea contemporana si modificarea caracteristicilor sociale ale profesiei didactice sunt doi dintre factorii determinanti ai nevoii de formare continua. In acest context, in perioada octombrie 2010 – octombrie 2013 , Inspectoratul Scolar Judetean Maramures, impreuna cu partenerii sai, Casa Corpului Didactic Maramures, Casa Corpului Didactic Botosani, Institutul de Stiinte ale Educatiei si SIVECO Romania SA, implementeaza proiectul cu finantare europeana ,,Competenta, profesionalism si dimensiune europeana prin integrarea TIC in actul educational”, beneficiar Inspectoratul Scolar Judetean Botosani. OBIECTIVUL GENERAL AL PROIECTULUI: I Dezvoltarea competentelor personalului didactic printr-un program de formare continua, in scopul abilitarii curriculare durabile a cadrelor didactice cu ajutorul instrumentelor digitale si imbunatatirea calificarii capitalului uman din educatie. OBIECTIVELE SPECIFICE: * Formarea si certificarea a 80 de formatori si a 5400 cadre didactice din judetele Botosani si Maramures. * Elaborarea unui suport de curs. * Acreditarea programului de formare continua.

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.