Curs valutar

4.5680 RON


4.0093 RON


5.1744 RON


1.4823 RON

Recomandările Gazetei
Evenimente locale, concerte, teatru, expoziții, filme, cărțiNewsletter
Ultimele comentarii
Teo pe 03.03.2025 la 10:43
O idee excelenta, demararea acestui demers!
Felicitari, Gazeta!
bonta emese pe 29.02.2024 la 09:22
Domnilor ziaristi, sunteti intr-o grava eroare din nou, sunt in muzeu de pe vremea lui Ceausescu, domnul Alexa 

G. Buju pe 16.01.2024 la 01:04
Felicitari lui !
Bun si de cinste Morosan !!
De mirare e ca polutucii din acelashhh aluat moroseni nu fac 

Pompiliu Barbu pe 14.11.2023 la 16:08
Un om deosebit! De ar face fiecare roman pe sfert din ce a facut acest om Romania ar fi departe!

Miercuri , 6 August , 2025
Cu viteza melcului – așa se modernizează căile ferate în România anului 2025
Avem 6,5 miliarde de euro din bani europeni pentru infrastructura feroviară. Și totuși, liniile noastre arată ca după război, iar trenurile circulă mai încet decât acum 50 de ani.
În loc să vedem șantiere în lucru și investiții reale, primim explicații sterile de la CFR:



Acestea sunt scuze care ascund incompetența, birocrația și dezinteresul politic.
Statul român nu este capabil să cheltuie miliardele din PNRR pentru modernizarea magistralelor feroviare, proiecte vitale pentru conectarea României cu restul Europei, parte a coridoarelor transeuropene de transport.
În timp ce alte state construiesc linii de mare viteză, România se uită la hârtii și ștampile.
Fiecare minut de întârziere a unui tren este rezultatul acestor reforme eșuate.
Fiecare zi în care PNRR e blocat e o zi pierdută pentru români.
România devine, încet dar sigur, un muzeu viu al ruginirii, în plină epocă a investițiilor europene în transport durabil.
Daniel Ciornei - Deputat AUR
Comentariile celorlalți
Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.
Comentează acest articol
Adaugă un comentariu la acest articol.