• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Joi , 28 Martie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Joi , 24 Septembrie , 2020

Sedii noi pentru direcții ale Primăriei Baia Mare

Zilele trecute au fost inaugurate două servicii importante ale Primăriei Baia Mare: Biroul de Evidență Informatizată a Persoanei și Direcția de Venituri. Cele două servicii funcționau în locații insalubre de mulți ani, iar băimărenii au cerut de nenumărate ori schimbarea spațiilor în care își desfășurau activitatea funcționarii celor două direcții.

 

În ultimii ani s-a mai încercat mutarea serviciilor, dar lucrurile nu au fost așa de simple. A fost nevoie de spații care să permită desfășurarea unei activități eficiente, iar băimărenii să aibă locuri de așteptat, de stat la rând, civilizate.
Primarul de Baia Mare a prezentat situația de la noile sedii ale serviciilor primăriei.

„Pentru Municipiul Baia Mare și pentru Autoritatea Publică Lo­cală, cea mai mare rușine din perspectiva funcționării era acest Birou de Evidență Informatizată a Persoanei care se ocupă de gestionarea iden­tității, respectiv de buletine. Zeci
de ani, acest serviciu a funcționat într-un spațiu impropriu și cred că pentru cetățeni este un moment important, la fel și pentru noi, să spălăm această rușine, să le oferim niște condiții mult mai bune inclusiv pentru a aștepta, a depune/ridica documentele, dar și pentru colegii noștri care lucrează aici.
Mă bucur că am putut să facem împreună cu cei care conduc această instituție a municipiului Baia Mare, un pas important înspre cetățeni, îns­pre respectul față de cetățean. Începând de joi, de la ora 14:00, Biroul va fi funcțional în noua locație, pe strada Tineretului nr. 2A, la câțiva pași de vechiul sediu. Le mulțumesc colegelor mele Dana Bolba și Anca Raț pentru faptul că au fost foarte hotărâte în a respecta condițiile legale, condițiile tehnice și condițiile pe care trebuie să le oferim cetățenilor în organizarea acestui spațiu. Tot de joi, venim în fața cetățenilor cu posibilitatea de a se programa online, asta urmând să eficientizeze activitatea biroului, dar și timpul petrecut aici de către băi­măreni. Mai mult, este și o măsură de a preveni îmbolnăvirile cu noul coronavirus”, a spus Cătălin Che­recheș.

La o zi de la inaugurarea Biroului de Evidență Informatizată a Persoanei a urmat inaugurarea Direcției de Venituri. Clădirea în care a func­ționat această direcție este veche și se află în litigiu cu mai mulți proprietari de apartamente.

Direcția de Venituri se mută din strada Crișan în noul sediu din clădirea Centrului de Afaceri
Millennium, la intersecția stră­zilor 1 Mai cu Vasile Lucaciu și Piața Libertății. Primarul băimă­rean a spus că reparând și această situație se vor oferi cetățenilor condiții mai bune. Va avea loc o apropiere față de cetățean, iar relația dintre cetățean și Autoritatea locală va deveni mult mai eficientă și mult mai intensă. Așa să fie!

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.