• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Luni , 24 Iulie 2017

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Vineri , 30 Iunie , 2017

UAC Europe, prezentă la Paris Air Show 2017

Câteva mii de expozanţi din industria mondială de aeronautică, peste 4.000 de jurnalişti şi peste 350.000 de vizitatori la finalul acestei săptămânii trecute – sunt statisticile unuia dintre cele mai mari saloane aeronautice din lume care se ţine o data la doi ani: Paris Air Show. Pe aeroportul parizian Le Bourget vin cele mai mari companii aeronautice din lume ca să-şi etaleze cele mai noi aeronave şi să anunţe ce mari contracte au mai semnat. UAC Europe a participat și în acest an la eveniment.  Pentru ca totul să iasă perfect, organizarea a fost pregătită cu multă grijă şi cu mult timp înainte de PR&Office Manager-ul companiei, Corina Mulea, care s-a ocupat de toate detaliile pe care le-a implicat participarea UAC la această expoziţie. Din echipa companiei prezentă la Paris au făcut parte: Kevin Loebbaka - Pre­şedintele UACE, Chip Poth - Preşe­dintele UAC US şi directorii şi reprezentanţii de vânzări externi şi interni, în total 10 persoane, 6 de la UAC Europe şi patru de la compania soră din SUA. Programul a fost unul extrem de încărcat, reprezentanţii UACE au avut multe întâlniri cu clienţii dar şi cu furnizorii. Au fost foarte mulţi oameni care au căutat să se întâlnească cu reprezentanţii UACE, fapt care demonstrează încă o dată prestigiul de care se bucură compania.
Din cele şapte zile ale showului, patru au fost dedicate şi deschise doar pentru companii şi întâlniri de afaceri, iar restul de trei au fost deschise pentru publicul larg.
Cea de a 52-a ediție a Salonului Internațional de Aeronautică Le Bourget (Franța) și-a deschis porțile cu o securitate sporită. În total, aproape 700 de persoane au asigurat protecția spațiului aerian în zona Bourget, unde au avut loc, în ultima săptămână, zeci de demons­trații aeriene. 

Salonul de la Bourget se orga­nizează odată la doi ani, în anii impari, în alter­nanță cu Salonul de la Farnbo­rough, Marea Britanie. Sa­lonul a fost inaugurat de preșe­dintele francez Emmanuel Macron care, în semn de sus­­ținere pentru industria aeronautică europeană, a sosit la bordul unui A400M, avion de transport militar al Airbus.

Desfășurat în condiții de securitate maximă din cauza amenințării teroriste și cu un dispozitiv aerian format din avioane de vânătoare, elicoptere, rachete sol-aer, cel mai mare salon aeronautic al lumii și-a deschis vineri porțile publicului. Acesta a fost vizitat de peste 350.000 de persoane, dintre care 150.000 de profesioniști din domeniu, precum și 2.370 de expozanți.
 

 

După ce în ultimii patru ani Airbus a dominat războiul comenzilor la cel mai important eveniment din industrie - Salonul Internaţional de Aeronautică Le Bourget (Franţa) - anul acesta Boeing a avut cel mai rapid vândut model din istorie, 737 Max 10, transmit Bloomberg şi Reuters.
Cererea pentru aeronave s-a redresat de la mijlocul lui 2016, când s-a înre­gistrat cel mai redus nivel din ultimii şase ani. 737 Max 10 a devenit cel mai rapid model vândut vreodată, comenzile obţinute de Boeing aproape s-au triplat faţă de anul trecut.
Boeing a obţinut 571 de comenzi ferme şi intenţii de comenzi pentru avioane la Salonul aeronautic de la Bourget (din care 147 pentru 737 MAX 10), cu o valoare de catalog de 74,8 miliarde de dolari.
Airbus a primit comenzi ferme pentru 144 de avioane şi intenţii de comenzi pentru alte 182 de avioane, ceea ce înseamnă un total de 326 de aparate cu o valoare de catalog de 39,7
miliarde de dolari.
În cazul Airbus, avioanele din familia A320 constituie cea mai mare parte a acordurilor semnate, cu 306 avioane, dintre care 132 comenzi ferme, în valoare de 33,8 miliarde de dolari. Pe segmentul avioanelor capabile să zboare pe distanţe lungi, Airbus a primit comenzi pentru 20 de avioane în valoare de 5,9 miliarde de dolari, dintre care comenzi ferme pentru 12 avioane cu un preţ de catalog de 3,6 miliarde de dolari.

 

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.