• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Miercuri , 01 Aprilie 2020

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Vineri , 14 Octombrie , 2016

La aniversarea a 10 ani de prezenţă pe piaţă, Auchan susţine cu 200.000 euro dezvoltarea comunităţilor din România

Auchan România, unul dintre cei mai mari retaileri de pe piaţa locală, anunţă împlinirea a 10 ani de la deschiderea primului hipermarket din România şi sărbătoreşte momentul alături de consumatori. Aceştia sunt invitaţi să aleagă, fiecare pentru oraşul în care trăieşte, unul din cele 3 proiecte de dezvoltare a comunităţii, pe care Auchan îl va susţine financiar cu până la 10.000 de euro.

 

După ce, timp de 10 ani, Auchan a făcut Diferenţa cu Plus, oferind clienţilor săi, în fiecare zi, o gamă largă de produse cu preţuri mici, compania invită astăzi consumatorii să contribuie, prin voturile lor, la a face Diferenţa cu Plus pentru oraşul în care trăiesc.

Campania „Mobilizatron” va mobiliza clienţii Auchan din cele 18 oraşe în care retailerul are deschise 33 de magazine, invitându-i să aleagă unul dintre cele 3 proiecte propuse de companie pentru dezvoltarea comunităţilor locale: educaţie (crearea de spaţii educaţionale alternative), ajutor umanitar (pachete pentru copii şi vârstnici din mediile defavorizate), respectiv mediu (activitate de ecologizare sau împădurire).

 

Votarea se poate face direct în magazine, unde sunt disponibile urne special amenajate, sau online, pe pagina dedicată (http://auchan.ro/mobilizatron/) în perioada 5-26 octombrie 2016, iar proiectul care câştigă cele mai multe voturi va fi susţinut financiar de către Auchan şi implementat cu sprijinul unei organizaţii non-guvernamentale partenere.

„Campania «Mobilizatron» este modul nostru de a confirma, în acest moment aniversar, faptul că drumul pe care îl parcurgem în România este solid şi construim viitorul privind dezvoltarea perenă. Ne-am propus să aducem valoare pentru clienţii noştri, pentru parteneri şi, de asemenea, pentru comunităţile din România. Suntem aici pe termen lung şi ne asumăm rolul de companie responsabilă”, a spus Ionuţ Ardeleanu, CEO Auchan România, care este, de asemenea, şi unul dintre membrii echipei cu care Auchan a pornit la drum în România.

 

Suma totală pe care compania o va direcţiona către dezvoltarea comunităţilor locale în urma proiectului „Mobilizatron” depăşeşte 200.000 euro.

 

În cei 10 ani de prezenţă în România, Auchan a avut un impact pozitiv asupra dezvoltării mediului economic (520 de milioane euro volum total de investiţii), oferind clienţilor putere de cumpărare (gamă largă de produse şi politică comercială de tip discount generalizat cu preţuri mici la toate produsele, în fiecare zi - un model de business câştigător) şi încurajând un comportament de consum responsabil (peste 500 de produse disponibile în formula vrac, astfel încât clientul să achiziţioneze exact cantitatea dorită, reducând risipa alimentară şi consumul de ambalaje).

 

Ca rezultat, clienţii aleg tot mai des Auchan ca destinaţie (în 2015, aproximativ 90 milioane de clienţi/achiziţii făcute de către consumatori, cu peste 11% mai mult decât în anul precedent).

Auchan România se implică, prin programe dedicate, în demersul de susţinere a produselor româneşti (colaborează direct cu mai mult de 250 de producători locali, iar 90% dintre furnizorii săi de produse sunt companii româneşti). De asemenea, în portofoliul local al Auchan România se află aproape 1.000 de produse dezvoltate sub brand propriu şi produse în România.

Peste 400 de furnizori sunt parteneri cu Auchan România încă din anul 2006 şi sărbătoresc 10 ani de parteneriat, 10 ani în care şi-au dezvoltat compania în acest timp cu deschidere. Auchan susţine antreprenoriatul şi colaborează cu furnizorii români având la bază o relaţie deschisă, de încredere, exigentă, care contribuie la dezvoltarea acestor afaceri antreprenoriale.

În ceea ce priveşte abordarea globală, beneficiind de dimensiunea internaţională a grupului din care face parte, Auchan România are în desfăşurare proiectul „România accelerează”, un program de export şi promovare a produselor româneşti către magazine de reţea din alte ţări.

Impactul prezenţei pe piaţă a companiei se regăseşte, de asemenea, la nivelul locurilor de muncă: Auchan România se află constant în topul celor mai mari angajatori la nivel naţional (aprox. 11.000 de angajaţi la sfârşitul anului 2015).

 

Auchan România este o companie tânără, dar care oferă încredere, deschidere şi este în acelaşi timp un angajator responsabil şi exigent faţă de echipe.

Auchan a dezvoltat în România şi conceptul de magazin de modă la preţuri mici „in extenso”, care în prezent numără 10 magazine şi continuă să îşi surprindă plăcut clienţii cu colecţii pentru bebeluşi, copii, damă şi bărbaţi, în tendinţele anului şi la preţuri mici. De altfel, sloganul acestor magazine este „in extenso – fashion & discount by Auchan”.

 

 

Despre Campania „MOBILIZATRON”

 

Fiecare oraş în care hipermarketurile Auchan sunt prezente are 3 proiecte propuse de către Auchan România şi desfăşurate cu suportul unor organizaţii non-guvernamentale, ca partener de implementare. Domeniile care vor avea susţinere şi finanţare sunt următoarele:

 

Facem diferenţa sprijinind

 

EDUCAŢIA: Formăm profesori pentru învăţarea prin joc şi poveste şi amenajăm o sală de clasă prietenoasă la o şcoală de cartier din sector/oraş.

Partener implementare: Noi Orizonturi.

 

Facem diferenţa pentru MEDIU:

Printr-o acţiune de ecologizare a unei zone naturale din sector/oraş. Partener implementare: Mai Mult Verde.

 

Facem diferenţa pentru cei care au nevoie de AJUTOR UMANITAR: Susţinem 150 de copii şi 100 de vârstnici nevoiaşi printr-o acţiune de Crăciun (donaţie de alimente şi articole de îngrijire) în sector/ oraş.

Partener implementare: Crucea Roşie Română.

 

Clienţii din oraşul Baia Mare pot susţine  educaţia, mediul înconjurător, ajutor umanitar. Domeniul votat de clienţi va fi finanţat de către Auchan, urmând, ulterior, implementarea programului.

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.