• Rss Feed

Ultimele comentarii

Vineri , 3 Iulie , 2015

Cu mocăniţa pe Vaser

Sâmbătă, 20 iunie 2015, s-a desfăşurat excursia pe Valea Vaserului, la care au participat elevii clasei a VI-a de la Şcoala Dumbrăviţa, însoţiţi de cadre didactice – Prof. dir. Cozma Monica, Prof. Morar Liana, Prof. Tarţa Lidia, Prof. Dărăban Ileana şi Prof. Dancu Vasile.

Excursia a fost oferită de către UACE Dumbrăviţa drept recompensă clasei câştigătoare la concursul de reciclare de pet-uri şi hârtie, desfăşurată în luna aprilie a acestui an şcolar.

Plecarea a avut loc dis-de-dimineaţă în jurul orei 5:30 din centrul localităţii Dumbrăviţa, iar traseul a urmat ruta Baia - Sprie, Pasul Gutin, Sighetu Marmaţiei, Vişeu de Sus.

În jurul orei 9:30, am ajuns în gara CFF Vişeu unde ne-am îmbarcat în bătrâna Mocăniţă. Deşi vremea a fost mai puţin prietenoasă, ploaia nu a contenit să cadă până după amiază, am admirat un peisaj superb, oferit de această vale cu nume şi renume deja. Călătoria a durat aproximativ 3 ore la urcare până la staţia Paltin. Pe tot parcursul traseului, copiii au cântat, au spus bancuri şi s-au simţit bine alături de cadrele didactice care i-au „acompaniat”. La întoarce au apărut şi razele soarelui, atmosfera s-a destins şi a fost îndulcită cu o gogoaşă primită bonus de la administratorii Mocăniţei.

În jurul orei 16 ne-am reîntors la Vişeu şi am căutat un loc pentru servirea mesei. Până ce masa a fost pregătită de către personalul Hotelului Gabriela, am făcut o escală la Moisei unde ne-am recules la Mănăstire Moisei cu hramul Adormirea Maicii Domnului într-un peisaj, de asemenea, mirific. Copiii au avut posibilitatea să-şi achiziţioneze mici suveniruri pentru ei şi cei de acasă.

După ce am mâncat, a urmat traseul de întoarcere spre casă pe parcurs poposind la Păstrăvăria Alex din Mara. Serpentinele Gutinului au încununat prima zi din vacanţa mare.

Prof. Dancu Vasile- Lucian

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.