• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Duminică , 16 Iunie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Marţi , 29 Aprilie , 2014

„Călătoria mea multiculturală”la Şcoala gimnazială „Nicolae Bălcescu” Baia Mare

La iniţiativa Ministerului Educaţiei Naţionale, Direcţia Generală de „Învăţământ în Limbile Minorităţilor Naţionale”, în parteneriat cu Departamentul pentru Relaţii Interetnice din cadrul Guvernului României şi cu Reprezentanţa Comisiei Europene în România, a avut loc lansarea proiectului naţional intitulat „Călătoria mea multiculturală”.

 

Având ca obiectiv promovarea limbii, culturii, istoriei, tradiţiilor si obiceiurilor în contextul sistemului de învăţământ românesc prin care se reflectă diversitatea culturală şi lingvistică raportată la cadrul general al tratatelor UE, s-a desfăşurat la Şcoala gimnazială Nicolae Bălcescu Baia Mare proiectul „Călătoria mea multiculturală”, sub genericul „Cunoaşte-mă pe mine” în perioada 1 martie -15 aprilie 2014.

Proiectul a cuprins activităţi diverse, de la paradă, scenete, dansuri, poezii, şi multe alte activităţi care au contribuit la promovarea educaţiei inclusive, a diversităţii de şanse la nivelul comunităţii. Resursele umane implicate au fost peste 90 de elevi de gimnaziu, români, maghiari şi rromi, precum şi cadrele didactice coordonatoare Pop Silvia, Mica Anacarmen, Lohan Crina, Fazakas Amalia, Bokos Eniko, Jurca Raluaca, Pop Octavian.

 
 

Mesajul transmis de către copii a fost„Mediul multicultural la nivelul şcolii noastre poate fi asemuit cu o grădină de flori, care atunci când înfloresc, dau viaţă păstrându-şi totodată identitatea. Această varietate de specii, de culori şi de parfumuri dau farmec şi splendoare întregii grădini. Şcoala noastră este o grădină minunată, cu flori diferite, culori neasemuite dar împreună existăm”.

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.