• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Sambătă , 27 Aprilie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Vineri , 24 Februarie , 2017

Balul Dragobetelui

În data de 15 februarie 2017 elevii claselor a VII-a şi a VIII-a au participat la „Balul Dragobetelui”, moment dedicat Dragobetelui
şi Sfântului Valentin.
 

Prof. Alina Sajerli şi Paula Bonaţ

Activitatea s-a desfăşurat la Căminul cultural din lo­cali­tatea Rus, sub îndrumarea doamnelor profesoare Alina Sajerli şi Paula Bonaţ, coordonatoarele proiectului, şi cu sprijinul colegilor prof. Cozma Monica, prof. Vasile Dancu şi prof. Mariana Pop. De asemenea, în sprijinul cadrelor didactice şi al elevilor au venit partenerii noştri - UAC Europe, Asociaţia Nemus şi Gazeta de Dumbrăviţa - oferind premii elevilor câştigători şi o serată la finalul activităţii.

Concursul a fost structurat pe şase probe care au vizat perspicacitatea, simţul artistic şi cultura generală a elevilor participanţi. În concurs s-au înscris 6 perechi anul acesta (Filipan Izabela - Nichita Răzvan; Goge Ioana - Lupan Adelin; Morar Cristina - Ciocotişan Daniel; Rogojan Darius - Pop Alexandra; Nichita Vlad - Ciocotişan Andreea; Ignat Larisa - Zupcsek Marcel) care au fost atent observate şi evaluate de juriul alcătuit din doamna Ioana Lucăcel, doamna prof. Farcaş Cristina (consilier educativ) şi doamna prof. Cadar Claudia.
În cadrul primei probe, concurenţii
s-au prezentat şi au susţinut un scurt moment artistic liber ales. Lupan Adelin, Andreea Ciocotişan şi Daniel Ciocotişan au ales să interpreteze o melodie. Larisa şi Marcel ne-au des­creţit frunţile cu un banc, iar perechile Darius - Alexandra şi Răzvan - Iza­bela au ales să impresioneze prin dans.  
A doua probă, cea teoretică, a testat cunoştinţele concurenţilor despre cele două sărbători: Dragobete şi Va­len­tine’s Day. Reacţiile au fost diferite. Unele întrebări au primit răspuns prompt, altele s-au dovedit a fi buclucaşe, sau ingenios intuite.
Următoarea probă a fost cea a decla­raţiilor de dragoste. Elevii au avut la dispoziţie 5 minute pentru a alcătui o declaraţie de dragoste, pornind de la cinci cuvinte date (frunză, furtunos, zâmbesc, curcubeu, inocenţă).
Elementul inovativ de anul acesta a fost sugerat de doamna prof. Mariana Pop, declaraţie în versuri. Talente „scriitoriceşti” am descoperit la mulţi dintre elevii noştri care au fost foarte creativi şi de această dată.
Cultura muzicală le-a fost testată în cadrul probei a patra, unde aceştia trebuiau să identifice titlul melodiei şi interpretul / trupa. Voci din trecut, dar şi din prezent au prins viaţă pentru câteva momente pe scenă, precum Vama Veche, Tudor Gheorghe, LP, Andra, Lara Fabian, Frank Sinatra, Leonard Cohen, Lavinia Goste, Cargo şi John Legend. Proba de dans i-a pus pe concurenţi în ipostaza de a-şi arăta talentul la dans, melodiile alese aparţinând unor genuri muzicale foarte diferite (muzică populară, grecească, ţigănească, El Meneaito, dansul pinguinului, manele, Maca­rena etc).
Ultima probă, cea practică, este elementul surpriză al fiecărei ediţii. De data aceasta doamna prof. Monica Coz­ma ne-a inspirat ideea savari­ne­lor. Concurenţii trebuiau să mănân­ce fiecare câte o savarină fără să-şi folosească mâinile şi, bineînţeles, contratimp. A fost, categoric, cea mai „gustată” probă dintre toate.

Curiozitatea publicului şi nerăbdarea concurenţilor de a afla clasamentul a fost temperată de o mică serată, până când juriul a deliberat. În finalul activităţii, doamnele prof. Cadar Claudia şi Farcaş Cristina au anunţat câştigătorii, în aplauzele publicului, şi au înmânat diplomele şi premiile.

Perechile câştigătoare au fost:
Premiul I – Nichita Vlad şi Ciocotişan Andreea
Premiul al II-lea – Ciocotişan Daniel şi Morar Cristina
Premiul al III-lea – Rogojan Darius şi Pop Alexandra

Cu bunăvoinţa partenerilor noştri elevii au fost recompensaţi cu premii substanţiale. Activitatea a avut ca scop îmbogăţirea culturii generale a elevilor şi crearea unei atmosfere de divertisment şi relaxare atât pentru elevi, cât şi pentru ceilalţi parti­ci­panţi.

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.