• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Miercuri , 21 Octombrie 2020

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Luni , 31 August , 2020

Colţu meu. Cum ne facem campanie electorală

Oficial, am intrat în campania  electorală, adică ne merge bine, dacă ar fi să  parafrazăm un cântec la modă. În realitate, nu ne merge chiar  așa de bine. Are grijă pandemia!
Campania electorală presupune anumite  restricții, iar candidații sunt  nevoiți să se limiteze la mesaje oferite pe rețelele de socializare, în ziare, la fluturași și tipărituri care au început să umple cutiile poștale. Această ultimă modalitate de a face campanie electorală o consider bani risipiți pentru candidați și un motiv de nervi pentru potențialii beneficiari. Pe la ora prânzului, începe să sune interfonul. Deschizi și ești înștiințat că a venit poșta. A treia oară în aceeaşi zi. Te întrebi ce o fi uitat poștașul. De  fapt,  sunt  cei care aduc aceste tipărituri. Oameni  care au un  fel de cărucioare, alții cu genți sau rucsac, și bagă în cutia poștală fluturașul electoral, mai mare sau mai mic, după posibilități.
Vine  omu’ acasă și își vede cutia poștală invadată  de fluturași electorali. Dacă a  avut și o zi proastă, cu siguranță mesajele ajung la gunoi, fie acolo în scară, unde este amenajată o cutie pentru astfel de lucruri, fie direct la container. În final, cam toate ajung acolo. Pro­babil, unii citesc pe diagonală, dar majoritatea le aruncă. De aceea, astfel de mesaje sunt bani aruncați de candidați, de partide. La fel se întâmplă și cu revistele pe care marile lanțuri de magazine le tipă­resc, reviste cu ofertele din săptă­mâna care urmează și care sunt distribuite în oraș, după  aceeași metodă.  Omu’ cu căru­ciorul ori sacoșa. Și în cazul magazinelor, efectul este minim. Puțini oameni își iau revistele acasă să citească. Și aici sunt  bani  aruncați, care probabil sunt  recuperați din majorarea prețurilor la produsele cumpărate de noi toți.
În cazul alegerilor, având în vedere că nimeni nu se gândește la astfel de aspecte, înseamnă că ori organizatorii nu sunt conectați la realitate ori partidele  au mulți bani și nu prea are importanță dacă se cheltuiesc pe metode care nu sunt de eficiență maximă. 

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.