Curs valutar
Euro
Dolar american
Lira sterlină
Forint unguresc
Recomandările Gazetei
Evenimente locale, concerte, teatru, expoziții, filme, cărțiNewsletter
Ultimele comentarii


Anunţ solicitare oferte
Anunţ solicitare oferte
în vederea atribuirii contractului de servicii de consultanță scriere proiect: - Întocmirea planului de afaceri; - Elaborarea cererii de finanțare; Asistență la semnarea contractului de finanțare
pentru proiectul
„Dezvoltarea societăţii Extruplast SRL”,
beneficiar Extruplast SRL
Ce urmează a fi depus în cadrul Programului Operaţional Regional 2014 –
2020, Axa prioritară 2 - Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici şi mijlocii; Prioritatea de investiții 2.2 – Sprijinirea creării și extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor
I.1. Achizitor
|
Denumire: Extruplast SRL |
|
|
Sediu social: Strada Petru Dulfu, Nr.124
|
|
|
Localitatea: Ulmeni |
Judeţ: Maramureş |
|
Telefon: |
0744642342 |
|
E-mail: |
cristian.tamasan@extruplast.ro |
|
Cod unic de inregistrare: |
16948210 |
|
Numar inmatriculare ONRC: |
J24 /1730 /2004 |
|
Reprezentant legal: |
Cristian Tămăşan |
II. OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1. Descriere
|
II.1.1) Denumirea/obiectul contractului |
|
Achiziție servicii de consultanță scriere proiect: - Întocmirea planului de afaceri; - Elaborarea cererii de finanțare; Asistență la semnarea contractului de finanțare |
|
II. 1.2) Tipul contractului si locul de prestare a serviciilor |
|
Tip contract: Contract de servicii |
|
Locatiile de prestare: Strada Petru Dulfu, Nr.124, Ulmeni, Judeţ Maramureş |
|
II. 1. 3) Procedura se finalizează prin: Contract de achiziţie servicii |
|
II. 1.4) Durata contractului de achiziţie De la data semnarii contractului de consultanţă până la data semnarii contractului de finanţare cu autoritatea contractantă. |
III.1) Valoare supusă achiziţiei
|
Valoarea totală estimată a achiziţiei, fără TVA: 250,000 Preţul contractului nu se poate ajusta. |
IV.I. Calendarul procedurii de selecţie oferte
|
Termene limită |
Data, locul si ora |
|
Termenul limită de primire a solicitărilor de clarificare |
03.08.2020 |
|
Termenul limită de transmitere a răspunsului la solicitările de clarificare |
06.08.2020 |
|
Termenul limită de depunere a ofertelor |
10.08.2020 ora 12:00 |
V.I. Alte informaţii şi/sau clarificări pot fi obtinute:
______________________________________________________________________________________________
Documentaţia de atribuire împreună cu formularele aferente, Informaţii suplimentare / clarificări pot fi obţinute numai în baza unei solicitări scrise, înregistrate atât la solicitant, cât şi la achizitor, transmise prin email, la următoarea adresă: cristian.tamasan@extruplast.ro
Operatorii economici interesaţi sunt rugaţi să solicite documentele/informaţii conform precizărilor anterioare.
Ofertele vor fi transmise conform formalităţilor prevăzute în documentaţia de atribuire.





