• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Vineri , 19 Aprilie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Luni , 26 Octombrie , 2009

“Electro-teapa” de pe internet. Se stie!

* Am primit o sesizare prin care se doreste sa se atraga atentia ca o firma din Baia Mare isi bate joc de clientii agatati pe internet. La OPC “se stie” de aceste naravuri, dar n-am primit niciun raspuns oficial. “Ma numesc Enache Viorel, sunt din Timisoara, si ma adresez dumneavoastra in speranta ca puteti trage un semnal de alarma asupra activitatii necinstite pe care o desfasoara una din societatile din Baia Mare: Electro Mobile SRL”. Asa suna inceputul unui e-mail primit de curand. Enache se plange ca de o luna asteapta solutionarea unei probleme, asa ca a ajuns sa regrete ca a apelat la serviciile acestei firme. Ce-i cu firma asta? “Prin intermediul site-ului www. quickmobile.ro comercializeaza telefoane mobile, accesorii, echipamente de navigatie si altele, dar care sunt niste escroci”, spune timisoreanul. Iata ce s-a intamplat: “Am cumparat un telefon de 17 milioane lei vechi care mi s-a stricat in prima zi de folosinta, pe care l-am trimis inapoi, iar dumnealor mi-au facut certificatul de garantie pierdut si nu mai vor sa imi returneze banii. Am apelat la protectia consumatorului si astept solutionarea reclamatiei, dar ieri am vorbit cu un domn care se ocupa de caz si care mi-a spus ca exista mai multe reclamatii privind aceasta firma si ca nu se prezinta nimeni din partea firmei la OJPC pentru discutii, desi dumnealor au fost convocati”. De la OPC ni s-a confirmat oarecum ca-i vorba de o firma problema, dar n-am primit nimic oficial, pentru ca directorul nu raspundea la telefon, iar cel care se ocupa de caz era plecat. Totusi, un angajat de la OPC ne-a spus ca a auzit de caz si ne-a spus sec faptul ca oricum se stie printre clienti ce naravuri are aceasta firma: “Am auzit ceva despre reclamatia domnului din Timisoara, dar colegul care se ocupa de reclamatie nu-i deocamdata aici. Este drept ca-i un pic mai dificil de discutat cu aceasta firma. Dar nu se poate spune in totalitate ca omul are dreptate pentru ca vedeti, realitatea-i undeva pe la mijloc. Nu pot sa va spun nimic oficial. Nici doamna director nu-i aici, e plecata putin. Bine, si domnul acum ce vrea, sa afle lumea, sa fie atenta, sa nu pateasca la fel? Oricum se stie!”. Ni s-a parut putin deplasat comentariul ca omul din Timisoara n-are motiv sa se agite pentru simplul motiv ca “se stie”. Deci, cei care nu se documenteaza inainte n-au decat sa riste sa ia teapa? Enache a reusit sa-i identifice pe internet si pe alti clienti ai firmei din Baia Mare, asa ca ne-a trimis o relatare postata pe reclamatieonline.ro, in septembrie 2009: “Joi 24 septembrie 2009, am primit telefonul. Din 24 pana in 27, seara, nu m-am atins de el, am fost plecat din localitate. Luni, 28 septembrie dupa-amiaza, telefonul se blocheaza. Seara completez o sesizare printr-un formular online al site-ului quickmobile prin care semnalez defectiunea. La aceasta sesizare, firma se obliga sa trimita un curier care sa preia telefonul si sa il duca la sediu pentru eventualele reparatii. Intr-un final, ii contactez eu si mi se spune ca pot sa trimit telefonul pentru reparatie sau pentru retur. Decid sa returnez telefonul, si trimit toate accesoriile si TOATE documentele pentru ca am dreptul legal ca in primele 10 zile de la achizitionarea aparatului sa il returnez si sa cer contravaloarea fara nicio explicatie. Din acea zi, am dat nenumarate telefoane, mail-uri. Mi s-a spus ca nu am trimis certificatul de garantie, ceea ce NU e adevarat. Mi-au spus ca fara certificat nu pot face dovada ca eu sunt proprietarul telefonului (HA!) si ca ei nu pot verifica daca acel telefon este cel pe care mi l-au livrat ei, desi trebuiau la livrare sa scrie in contract, in dublu exemplar, IMEI-ul (seria) telefonului. 9 octombrie, un anume domn, Comiati Ciprian, de la service, imi scrie in mail ca nu poate deschide un proces sau o investigatie la Fan Courier pentru ca nu am completat formularul de retur (eu l-am completat pe cel de sesizare) si ca nu am declarat pe site ce am pus in pachet. Ca raspuns, le trimit scanat, chitanta de la fan courier unde la continutul pachetului scrie "telefon mobil"!!! De atunci nu am mai primit nici un raspuns de la ei. Mi-au trimis telefonul stricat inapoi si l-am refuzat”. Viorel Enache este hotarat sa dea firma baimareana in judecata si ii atentioneaza pe cei care se gandesc sa apeleze la serviciile Electro Mobile SRL sa fie foarte atenti. Mircea CRISAN mircea@gazetademaramures.ro

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.