
Baia Mare, România
0362-401.331; 0362-401.332
office@gazetademaramures.ro

Anunț Licitație
1. 1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Comuna Dumbrăvița, cod fiscal 3627803, comuna Dumbrăvița, str. Principală, nr. 225, judeţul Maramureș, tel: 0362/809.018, fax: 0362/809.019, email: primariadumbravita@yahoo.com, persoană de contact: Dobrican Dacian.
2. 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Spaţiul scos la licitaţie în vederea închirierii având ca destinaţie Unitate Farmaceutică-Oficină de Distribuție, este situat în Dispensarul Uman din localitatea Dumbrăvița, strada Principală, nr. 62, este compus din unitate farmaceutică în suprafață de 19,47 mp, depozit în suprafață de 2,67 mp, hol oficină în suprafață de 3,39 mp, hol depozitare în suprafaţă de 7,79 mp, vestiar 7,85 mp și grup social 4,28 mp total 45,45 mp şi aparţine domeniului public al Comunei Dumbrăvița, judeţul Maramureș. Imobilul Dispensar Uman, se identifică potrivit Cărţii Funciare nr. 53342 Dumbrăvița, Județul Maramureș. Temeiul legal îl reprezintă Hotărârea Consiliului Local Dumbrăvița nr. 41/2024 şi Noul Cod Administrativ conform O.U.G. nr. 57/2019.
3. 3. Informații privind documentația de atribuire: Se regăsesc în caietul de sarcini.
4. 3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: Persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar din documentație la cerere la sediul instituţiei, compartimentul Achiziţii Publice, comuna Dumbrăvița, Județul Maramureș.
5. 3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartimentul Achiziţii Publice din cadrul concedentului, Comuna Dumbrăvița, județul Maramureș, strada Principală, nr. 225.
6. 3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 lei/exemplar, se achită la casieria autorității contractante.
7. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificărilor: 19/08/2025, ora 14.00
8. 4. Informații privind ofertele:
9. 4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 01/09/2025, ora 14.00
10. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Dumbrăvița, județul Maramureș, strada Principală, nr. 225, cod poștal 437145.
11. 4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: Oferta se depune într-un singur exemplar, original în două plicuri sigilate – unul exterior și unul interior.
12. 5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 02/09/2025, ora 13.00, comuna Dumbrăvița, strada Principală, nr. 225, județul Maramureș - în Sala de şedinţe - Birou Primar - etaj 1.
13. 6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Secția de Contencios Administrativ și Fiscal a Tribunalului Maramureș, judeţul Maramureș, Adresă: Mun. Baia Mare, Palatul Justiţiei, Bd. Republicii nr.2A Telefon: 0262/218.235 – 40, interioare 203, 230 Fax: 0262/218.209 E-mail: tr-maramures-reg@just.ro
14. 7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 01/08/2025