Bdul Traian, Bloc 23, Ap. 9
Baia Mare, România
0362-401.331; 0362-401.332
office@gazetademaramures.ro
Vineri , 15 Decembrie , 2017

Tabăra gratuită de limba engleză, ediţia 2017

de Gazeta de Maramures

În perioada 9-10 decembrie, 15 elevi ai Şcolii Profesionale Dumbră­viţa (Costin Andrei, Vari Ioana, Cetăţan Melissa, Dobrican Ciprian - cls. a VII-a; Demian Georgiana, Cerneştean Dumitru, Maria Cânţa, Pop Cristian, Făt Fabio, Lupan Ioana, Chiver Anemona, George Marina , Rus Andreea, Tămaş Maria - cls. a VIII-a; Răzvan Florin Ni­chita - cls. a IX-a) au participat la ta­băra de limba engleză organizată de UAC Europe şi Asociaţia NEMUS.
Elevii participanţi au fost selectaţi în urma unui concurs de eseuri pe tema „My Favourite Job” de către doamna prof. Alina Sajerli.
Doamnele profesoare Sabău Diana şi Sajerli Alina au însoţit elevii în staţiunea Cavnic. Vila 1 Superski i-a găzduit cu căldură într-un peisaj montan de basm, restaurantul ho­te­lului Superski a oferit mesele gustoase, iar Sala de conferinţe a fost locaţia propice pentru derularea activităţilor.

Tabăra s-a desfăşurat în două etape. În prima zi, în 9 decembrie, d-na prof. Oana Teremtuş a susţinut ac­tivităţi recreative în limba engleză, în cadrul cărora elevii au fost provocaţi să se prezinte, să mimeze şi să cânte colinzi în limba engleză. După o pauză de masă, d-na prof. Oana i-a provocat pe elevi la o căutare de indicii (Scavanger Hunt) savurată la maxim de participanţi. Apoi, „Survivor Challenge” i-a an­trenat într-un alt concurs pe echipe extrem de reuşit, care a oferit concu­renţilor o doză de adrenalină memo­rabilă. În continuare, spiritele încinse s-au temperat la o activitate de reading cu ajutorul unui powerpoit cu tematica „Frozen” şi în final, fulgi de nea confecţionaţi din hârtie au încununat ziua fructuoasă. Jocu­rile au fost la mare rang după masa de seară. Remmy, Cruce, Trompi, Dobble, Uno, Kems, Poker pe bomboane, «Minţi», Şeptic şi tenis de masă cu papucul au captat atenţia tuturor.
În data de 10 decembrie, d-na psiholog Liana Covaciu a antrenat elevii în dezbateri pe tema comunicării aser­tive, ilustrată apoi printr-un fil­muleţ educativ şi consolidată cu ajutorul unor fişe de lucru aplicative. O binevenită activitate de orientare profesională a pus în lumină trăsă­turile de personalitate şi abili­tăţile fiecărui elev. Copiii au dovedit spirit de echipă şi implicare.
Acti­vităţile de dezvoltare personală au fost finalizate cu jocuri de teambuilding care au făcut deliciul elevilor.