• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Duminică , 19 Noiembrie 2017

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Vineri , 16 Iunie , 2017

Tabără de vară

19.06.2017
Atelier de autocunoaștere și dezvoltare personală:
,,Copacul vieții” - nivel primar -

ora 14.00-15.00
,,Cine sunt eu?” - nivel gimnazial, liceal - ora 15.00-16.00
„Planificarea carierei”

Argument - ,,Cine sunt eu?” este doar una dintre întrebările care marchează intrarea în perioada adolescenței - tranziție biolo­gică, psihologică și socială de la pubertate la maturitate. Un adolescent echilibrat alege acti­vități care contribuie la dezvoltarea caracterului, creșterea încrederii în sine, dezvoltarea abilităților de so­cializare, identificarea pasiunilor și luarea deciziilor.
Metoda de lucru: terapia narativă și cognitiv - comportamentală, exer­ciţii de autocu­noaştere.
 

20.06.2017
II. Atelier de cuvinte.
Lectura terapeutică pentru copii și adolescenți:
,,Copiii pot schimba lucrurile” - nivel primar

- ora 14.00-15.00
„Poveşti terapeutice” - nivel primar,gimnazial, liceal
,,Schimbarea tiparelor comportamentale?” - nivel gimnazial, liceal - ora 15.00-16.00

Argument: În zilele noastre elevii nu mai au răbdare să citească. Ajunşi în faţa cărţii deschise, încep să se foiască, devin neliniştiţi şi gândul le zboară în o mie de locuri. Cel mai probabil este rezultatul lumii în care trăim, în care informaţia este la doar un clic distanţă, în care Google face multe lucruri în locul lor, în care jocul video le oferă fără efort imaginea lumii alternative pe care nu trebuie să și-o mai închipuie de unii singuri. Dar când calculatorul şi tableta se închid şi copilul este pus în faţa propriilor cuvinte, vocabularul lui este limitat, puterea lui imagi­nativă abia mai pâlpâie şi cuvintele se nasc cu greutate, de multe ori într-o ,,româno - engleză nenaturală”.
Metoda de lucru: terapia narativă.
 

21.06.2017
III. Atelier de dezvoltare a gândirii creative prin experiența artistică:
Art terapia. Esteticul emoției

,,Tehnica decoupage a șervețelului” - nivel primar - ora 14.00-15.00
,,Tehnica quilling” - nivel gimnazial, liceal - ora 15.00-16.00

Argument: Acest atelier dezvoltă inteligența emoțională oferind contexte de comunicare și exprimare fără cuvinte, eliminând neliniștile și tensiunile emoționale, favorizând autoaprecierea și creșterea stimei de sine; dezvoltarea intelectuală este antrenată prin exersarea me­mo­riei,  atenției și activizarea voca­bu­larului; prin cultivarea inteli­gen­ței sociale, vor comunica asertiv, vor coopera, vor lua decizii și vor manifesta acceptarea necondi­țio­nată a propriei persoane cât și a celorlalți; activitățile practice contribuie la dezvoltarea fizică prin controlul activității motrice fine.
Metoda de lucru: terapia narativă.
 

22.06.2017
IV. Atelier de comunicare asertivă:

,,Pomul temerilor mele, pomul curajului meu” - nivel primar - ora 14.00-15.00
,,Stilurile de comunicare” – nivel gimnazial, liceal - ora 15.00-16.00

Argument: Acest atelier vizează in­tegrarea abilităţilor de interre­la­ţio­nare, în vederea dezvoltării perso­nale şi pro­fesionale, dezvoltarea capa­cităţii de a  distinge între comportamentul aser­tiv, pasiv şi agresiv în vederea sesizării importanţei co­municării în realizarea unor acti­vităţi în grup
Metoda de lucru: joc de rol.
 

23.06.2017
V. Atelier de educație out door:
,,În pas hoinar, trăiesc bucuria!” - ora 14.00-16.00
„Jocuri de team-building”: Spune Culoarea, Pasează Bătaia, Impulsul, Aruncă Sticla, Cea mai lungă linie, Jocul perechilor etc.

Argument: Această activitate cu caracter interdisciplinar facilitează alternative de petrecere a timpului liber, învăţarea prin aventură, educaţia pentru conservarea resurselor, educaţia timpurie a omului în conformitate cu natura şi cu valorile nobile ale societăţii în care trăieşte, sporirea comunicării, creativităţii sau gândirii, procese psihice ce se dezvoltă foarte bine prin interacţiune socială.
Metoda de lucru: joc de rol, exercițiul, munca în perechi

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.