• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Vineri , 29 Martie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Vineri , 3 Februarie , 2017

Două echipe din clasa a V-a s-au întrecut la „Concursul literar – Ion Luca Caragiale”

În fiecare an, la sfârşitul lunii ianuarie, la Școala Gimnazială „Ion Luca Caragiale” din Baia Mare, director Felicia Bodea, elevii unității de învă­țământ îl come­mo­rează pe Ion Luca Caragiale, patronul spiritual.

 

 

Elevii clasei a V-a A au fost  protagoniştii  activităţii „Con­curs literar - Ion Luca Ca­ragiale”, acțiune derulată la Centrul de Documentare și Informare (CDI) al şcolii, sub îndrumarea profesorului documentarist, Ionița Mate­șan. Activitatea a avut  două părţi, una de informare şi documentare, reali­zată frontal cu întreaga clasă, şi partea a două, concursul, în care elevii, grupaţi pe echipe, au avut de răspuns la un set de întrebări legate de viaţa şi activitatea lui Ion Luca Caragiale.
Pe parcursul activităţii, elevii au avut acces la fondul documentar al CDI-ului şi la expoziţia tematică pe această temă. Majoritatea elevilor din clasă fac parte și din trupa de teatru „PAROL” a Școlii Gimnaziale „Ion Luca Caragiale”, fapt pentru care provocarea a fost una extrem de interesantă.
Toți copiii s-au descurcat  foarte bine la acest concurs, chiar dacă la clasă nu au studiat încă foarte mult despre viaţa şi activitatea celui care a fost I.L.Caragiale. Cele două echipe formate au ob­ţinut puctaje egale, răs­punzând corect la majoritatea între­bărilor din concurs.
O altă abordare a temei (opera lui Ion Luca Caragiale) a constat în realizarea unei expoziţii cu desene sugestive pentru operele studiate la clasă. A­ceasta s-a desfășurat sub egida „Ex­presivitatea în opera lui Cara­giale” și a fost coordonată de prof. Pop Ana Mihaela. Elevii au dat dovadă de spirit de echipă, de implicare activă şi spi­rit competiţional pe parcursul acestor acţiuni.

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.